نکات طراحی کاتالوگ
کاتالوگ ها بخشی گسترده از ابتکارات بازاریابی بسیاری از شرکت ها هستند و یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی برای تبلیغ اخبار محصولات و خدمات هستند. به این فکر کنید: ما کاتالوگ ها را از طریق پست دریافت می کنیم و آنها را در خروجی از فروشگاه ها تحویل می گیریم. آنها حتی در بسته هایی که ما دریافت می کنیم وارد می شوند و به ما امکان می دهد پس از فروش اولیه ، گشت بزنیم و خرید کنیم. و بارها ، کاتالوگ ها همچنان به هم چسبیده اند ، که در صفحات پیشین ما با صفحات گوش سگ و محصولات مورد علاقه حلقه یا علامت گذاری شده یافت می شوند.
اما همه کاتالوگ هایی که دریافت می کنیم مدت طولانی نیستند. بعضی از آنها نگاهی عجولانه دارند ، در حالی که دیگران حتی قبل از رفتن مستقیم به سطل بازیافت حتی ترک نمی خورند. فقط به این دلیل که همه چیز را قرار داده اید و سینک ظرفشویی آشپزخانه را در کاتالوگ خود قرار داده اید ، به این معنی نیست که هر مشتری بالقوه ای که آن را بدست آورد ، وقت گرانبهای خود را صرف پر کردن آن می کند ، به خصوص اگر خسته کننده باشد یا فاقد جهت باشد.
موارد طراحی کاتالوگ
طراحی چشم نواز ، چیدمان های هوشمند ، تصاویر جذاب و سازماندهی از سنگ بناهای خوب طراحی کاتالوگ هستند. این واقعیت را اضافه کنید که صنایع مختلف معمولاً به رویکردهای مختلفی نیاز دارند: کاتالوگ فروشگاه بزرگ لوازم ورزشی از جعبه ساعت ساز سفارشی بسیار متفاوت به نظر می رسد. این را قبل از غواصی در نظر بگیرید ، زیرا یک اندازه در دنیای طراحی کاتالوگ مناسب نیست.
پس از کجا شروع میکنی؟ بیایید چند روش اصلی برای شروع کار در طراحی کاتالوگ خود را با بهترین روش ها بررسی کنیم.
برای مخاطبان خود طراحی کنید.
http://tarahionline.tibablog.ir/post-81955.html
http://bestbazaryabi.ratablog.com/post-89637.html
https://www.weezevent.com/-3733
https://hubpages.com/art/Important-points-in-logo-design
https://www.ted.com/profiles/22923752
عملکرد یک کاتالوگ به میزان فروش آن بستگی دارد. طراحی کاتالوگ خود را متناسب با مشتری مورد نظر خود تنظیم کنید. اگر هدف شما مخاطبان جوانی باشد ، تفاوت فاحشی با فهرست افراد مسن خواهد داشت. اگر مخاطبان مختلفی را هدف قرار دهید ، ممکن است انجام چندین طرح متناسب با سبک و خواسته های مخاطبان خود را در نظر بگیرید.
اندازه و قالب
به محصولات خود فضای مورد نیاز خود را بدهید. هنگام طراحی کاتالوگ خود ، اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا تمام محصولات شما را به نمایش بگذارد و توجه شما را به مهم ترین محصولات یا خدمات جلب کند. تعداد صفحه ، قالب و چگونگی احساس مشتری را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر شما در یک صنعت طاقچه مانند ساخت ساعت سفارشی یا عکاسی خوب هستید ، ممکن است یک طرح سختگیرانه با تعداد کمتر در هر صفحه بخواهید ، که کیفیت و منحصر به فرد بودن کار را برجسته می کند.
بعلاوه ، این نوع مخاطبان احتمالاً از انبار کاغذ با کیفیت بالاتر ، دقت بیشتر در کیفیت تصویر و اصالت رنگ نیز بهره مند می شوند. شما می خواهید مشتریان خود را با در نظر گرفتن جزئیات و "داستان" کار خود ، در صفحات خود نگه دارید. مکان خوبی برای دریافت مشاوره تخصصی از چاپگر مورد علاقه شما است. در PrintingForLess ، ما نمونه های چاپ شده ، کمک فنی و راهنمایی در مورد نحوه به دست آوردن بهترین قطعه چاپ شده را ارائه می دهیم.
از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید
تصاویر محصولات و خدمات شما محور اصلی فروشگاه شما هستند. در نظر بگیرید که تصاویری از محصولات و خدمات با ارزش بالا بزرگتر از محصولات با ارزش کمتر داشته باشید. عکس های عالی باعث جذابیت بیشتر محصولات شما و افزایش فروش می شود. اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما با نور مناسب گرفته شده و از وضوح مطلوبی برای چاپ برخوردار هستند. 300 dpi یا بالاتر را برای همه تصاویر توصیه می کنیم. اطلاعات بیشتر در مورد وضوح تصویر را می توان در اینجا یافت.
هنوز بیش از این نیست ... نتایج طراحی کاتالوگ خود را تجزیه و تحلیل کنید
برای بررسی و ارزیابی عملکرد کاتالوگ خود برای خود وقت بگذارید. پاسخ س questionsالات زیر را در نظر بگیرید:
- چه چیزی مثل دیوانه فروخته شد؟ کجای کاتالوگ بود؟
- آیا "duds" وجود داشت و آنها کجا در کاتالوگ قرار داشتند؟
- آیا ظاهر و احساس کلی کاتالوگ به فروش شما کمک کرده یا مانع آن شده است؟
- بعد از انتشار کاتالوگ خود چقدر سریع فروش را شروع کردید؟
- همچنین ، حتماً از فروشندگان خود در مورد نحوه عملکرد کاتالوگ یا بازخورد مشتریان س askال کنید.
همانطور که مشاهده می کنید ، کاتالوگ فرایندی است که به زمان ، تعهد ، صبر و آزمایش نیاز دارد. و گرچه به نظر می رسد همه اینها دلهره آور باشد ، اما به محض سیم کشی سیستم ، می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید. فرمول مناسب کاتالوگ به پیشبرد فروش کمک کرده و مشتریان شما را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگرداند!