چگونه به صورت صحیح لوگو آمازون را طراحی کنیم؟
آرم آمازون بسیار موفقیت آمیز است ، و پایه های اساسی این موفقیت وجود دارد. نحوه طراحی آن تأثیر قابل توجهی در عملکرد نام تجاری آن دارد. بیایید امروز درباره آرم آمازون تحقیق کنیم.
قسمت 1 - پخش کسب و کار آمازون
هنگامی که بازار فروش کتاب بسیار چشمگیر بود ، جف بزوس عاقلانه کادابرا را برای فروش آنلاین کتاب در 5 ژوئیه 1994 آغاز کرد. چند ماه بعد ، نام آن به "آمازون" تغییر یافت ، زیرا بزوس دریافت که "آمازون مکانی عجیب و متفاوت است".
ابتدا آمازون توسط والدین بزوس با مبلغ 250،000 دلار سرمایه گذاری شد و در گاراژ محل اجاره وی در سیاتل ، ایالت واشنگتن شروع به کار کرد. به زودی تجارت آمازون به موفقیت انجامید - آنها در دو ماه اول رشد سریع فروش را تجربه کردند.
در سال 1998 ، آمازون خدمات تجزیه و تحلیل داده های خود - خدمات وب آمازون (AWS) - را برای بازاریابان و توسعه دهندگان منتشر کرد. در همان سال ، آمازون با خرید گسترده انواع مختلف شرکت های خرده فروشی ، تجارت خود را آغاز کرد. به این ترتیب ، به تدریج تبدیل به یک غول خرده فروشی مبتنی بر اینترنت شد که امروزه می شناسیم.
اگر رشد آمازون را در یک جدول زمانی تاریخی مشاهده کنید ، خواهید دید که تجارت آمازون همیشه روان و موفق است. دلیل این امر آن است که آمازون در تحقیقات و چشم انداز بازار کار بزرگی انجام می دهد و آنها اولین شرکتی هستند که به نوآوری می پردازند.
قسمت 2 - تاریخچه آرم آمازون
آمازون 5 به روزرسانی عمده در طراحی آرم خود انجام داده است ، اما آرم آمازون همچنان سبک طراحی را در مونوگرام حفظ می کند.
امروزه ، طراحی مونوگرام یک نوع محبوب لوگو است. انواع مارک های لوکس یک آرم نمادین تک رنگ را برای محصولات جدید عرضه شده خود انتخاب کرده اند. نام چند نفر از آنها LV ، Chanel و Gucci است.
مهمترین عامل برای تک نمودار موفق طراحی فونت منحصر به فرد و زیبایی کلی آن است.
اولین آرم آمازون یک آرم رودخانه است که به شکل حرف "A" روان می شود. هنگامی که آب به انتهای نامه "A" می رسد ، "amazon.com" است ، و این بدان معنی است که آمازون در حال ساخت چیزی غول پیکر است.
دومین آرم آمازون یک آرم فشرده نامه با همه چیز جمع و جور است. با تغییر اندازه و عنوان ، نشان نامه - اندازه بزرگ "amazon.com" و بزرگ "بزرگترین کتابفروشی زمین" - جاه طلبی و شهرت آمازون را به بهترین وجه نشان می دهد.
همچنین ، نامه جمع و جور "amazon.com" به مخاطبان حس متنوعی از کتاب ها را می دهد که برای انتخاب در کنار هم قرار گرفته اند.
وقتی آمازون به شهرت جهانی رسید ، آمازون دوباره آرم خود را تغییر داد. آمازون متن "EARTH'S BIGGEST BOOKSTORE" را در پایین حذف کرد ، زیرا تا آن زمان غیرضروری بود. با بزرگ کردن نامه "O" ، آمازون سعی داشت نشان دهد که خدمات آمازون چقدر شگفت انگیز است.
آرم آمازون 1998-2000 یک آرم مونوگرام آمازون معمولی است ، که زیر آن یک منحنی نارنجی برجسته دارد.
نشان اخیر آمازون یک آرم پیکان خندان است ، که هنگام خرید مشتری از طریق کالاهای آمازون ، یک تجربه خرید شاد را نشان می دهد.
قسمت 3 - چرا آرم نهایی آمازون یک آرم لبخند نارنجی است؟
نسخه نهایی آرم آمازون یک آرم مونوگرام زیبا است ، اما نماد لبخند نارنجی خاصی را به آن اضافه می کند. آرم فعلی از فونت حباب استفاده می کند ، که باعث می شود دوستانه تر از فونت های قبلی آمازون باشد.
نارنجی رنگی است که احساس شور ، انرژی و خوشبختی را منتقل می کند ، که بسیار مناسب دید تجاری آمازون است. با افزودن یک منحنی نارنجی به آرم سیاه مون آمازون ، آرم آمازون زنده و متحرک می شود. بدون منحنی خندان نارنجی ، آرم آمازون فقط احساس اعتماد می کند - روانشناسی طراحی سیاه.
قسمت 4 - اگر با DesignEvo سعی کنید ، نشان آمازون چگونه خواهد بود؟
لوگو سازنده DesignEvo بصورت آنلاین الگوهای متنوع آرم را برای کاربران خود آماده می کند ، بنابراین می توانید ایده های طراحی مورد نظر خود را پیدا کنید.
اگر برای طراحی آرم آمازون از designevo.com استفاده کنید ، می توانید امکانات بی شماری در طراحی داشته باشید. یکی از آرم های آمازون ممکن است به این شکل باشد:
ایده هایی مانند "مونوگرام" ، "متن" ، "تجارت الکترونیکی" ، "تجارت" ، "لبخند" و غیره را جستجو کنید.
الگوهای آرم را جستجو کنید
تصویر: الگوهای آرم را جستجو کنید.
طراحی آرم را انتخاب کنید ، موارد غیرضروری را حذف کرده و به صورت سفارشی ایجاد کنید. ساخت یک منحنی خنداننده سفارشی بسیار ساده تر است - می توانید پیکان را در [ICON] جستجو کنید ، نماد پیکان مشابه را پیدا کنید و با چرخاندن و تغییر وزن و رنگ ، شکل ظاهری آن را تنظیم کنید.
نحوه طراحی لوگوی سفارشی آمازون در DesignEvo
آرم "آمازون" خود را پیش نمایش و بارگیری کنید.