طراحی کاتالوگ و گرافیک

طراحی و دانلود انواع کاتالوگ های حرفه ای و سفارش تمام خدمات گرافیکی خود

طراحی کاتالوگ و گرافیک

طراحی و دانلود انواع کاتالوگ های حرفه ای و سفارش تمام خدمات گرافیکی خود

17 لوگو معروف با شکل هندسی مثلث

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

آیا سعی دارید سبکی مناسب برای آرم خود پیدا کنید که پیام برند شما را به گوش دیگران برساند؟

خوب ، ما به شما اجازه خواهیم داد تا یک راز کوچک وارد شوید.

این فقط پالت رنگی و تایپوگرافی آرم شما نیست که تن و شخصیت برند شما را تعیین می کند. این شکل آرم شما نیز هست.

شما نباید بر اساس جذابیت زیبایی آرم خود شکلی را انتخاب کنید (یعنی به این دلیل خوب به نظر می رسد) ، بلکه در عوض برای ارتباطاتی که در مغز ما ایجاد می کند ، می تواند به شما در برقراری ارتباط پیام شما با مخاطب مورد نظر کمک کند.

ممکن است متوجه شده باشید که در مقایسه با دایره ها و مربع ها ، به احتمال خیلی کمتر یک طرح آرم مثلثی شکل می بینید - اگر بخواهید یک آرم بسازید تا از جمعیت متمایز شود ، خبر خوبی است!
معنای پشت آرم های مثلث

تصادفی نیست که مارک های بزرگ دوست دارند از مثلث در آرم خود استفاده کنند ، زیرا مزایای هر دو شکل دایره و مربع را ترکیب می کند.

تقارن مثلث برای چشم خوشایند است ، به خصوص وقتی که هر 3 ضلع یک اندازه باشند. این نه تنها نشان دهنده وحدت (مانند یک دایره) بلکه یک ساختار محکم و بنیاد (مانند یک مربع) است.

به علاوه ، مثلث ها در طراحی دارای انعطاف پذیری خارق العاده ای هستند. فقط با تغییر جهت مثلث می توانید معنی آرم خود را تغییر دهید.

هنگام نشستن بر روی پایه ، یک مثلث نشان دهنده ثبات باورنکردنی و حرکت رو به بالا است. (اهرام مصر باستان ، به لطف طراحی مثلثی خود ، هزاران سال است که آزمون را پشت سر گذاشته اند.) اکنون آن را به طرف خود بچرخانید ، و یک دکمه PLAY ایجاد کرده اید. اگرچه ثبات کمتری دارد ، اما نشانگر حرکت و عمل است - اگر بخواهید به لوگوی خود احساس اضطرار یا عمل کنید ، عالی است.

حتی می توانید یک مثلث را به جای حروف دیگر حروف الفبا ، مانند "A" و "V" قرار دهید.

این انعطاف پذیری زیادی از یک شکل است! بنابراین ، بیایید نگاهی بیندازیم به 17 آرم معروف مثلث و آنچه باعث می شود آنها چنین حرکات سرسری داشته باشند.

 

17 آرم معروف که از مثلث استفاده می کنند


هنگام مرور همه مثالهای زیر ، توجه داشته باشید که از کدام عناصر می توانید برای آرم خود استفاده کنید. این یک لیست فوق العاده متنوع است ، و ما از بین صنایع مختلف تا آنجا که ممکن است آرم قرار داده ایم تا (امیدوارم) چیزی برای ارتباط داشته باشید.

آماده الهام گرفتن هستید؟

 

1. Google Drive


لوگوی Google Drive حتی اگر ساده به نظر برسد می تواند معانی زیادی را در یک نماد بسته بندی کند.

هر ضلع مثلث رنگ متفاوتی دارد و یکی از ویژگی های Google Drive را نشان می دهد: آبی (DOCS) ، سبز (SHEETS) و زرد (SLIDES).

و با استفاده از یک مثلث به جای دایره ، Google بر سه گانه خدماتی که ارائه می دهد تأکید کرده و در عین حال نشان می دهد که چگونه داده های شما در داخل یک ساختار محصور و ایمن محافظت می شود.

 

2. Google Play


آرم Google Play تغییرات زیادی را تجربه کرده است ، اما همیشه سبک امثال مثلث را در ضلع خود نگه داشته است ، که نشان دهنده دکمه PLAY است که اغلب از راه دور DVD و Netflix یافت می شود.
و ، گوگل با افزودن رنگ های شرکت خود به فشار دادن مارک تجاری خود کمک کرد. اکنون ، هر زمان که آیکون ها یا آرم هایی با رنگ های مشابه می بینیم ، ناخودآگاه آنها را به Google پیوند می دهیم.

 

3. فیلا


FILA یک شرکت پوشاک ایتالیایی است که در سال 1911 تاسیس شد. آنها در ابتدا برای افرادی که در کوه های آلپ اقامت داشتند لباس تولید می کردند و بعداً به انواع دیگر لباس ها روی آوردند.

با تبدیل حرف A به یک مثلث گرد ، آنها می توانند ریشه کوهستانی (دوام و پایداری) خود را نشان دهند و همچنین به دلیل گوشه های منحنی ، یک سمت نرمتر از مارک خود را نشان می دهند.

هر دو از ویژگی های مارک عالی برای انتقال به مخاطب شما هستند و این همه به لطف یک مثلث است.

 

 

4.HGTV


HGTV (تلویزیون خانگی و باغی) به دلیل بهبود خانه و محتوای باغبانی خود - نه فقط در تلویزیون ، بلکه در وبلاگ و YouTube - نیز مشهور هستند.

آنها با قرار دادن یک مثلث بالای آرم خود ، آن را به یک خانه تبدیل کرده اند و یک مارک فوری قابل شناسایی ایجاد کرده اند. آبی یک رنگ گرم جذاب و همچنین رنگی هوشمند و قوی است.

 

5. Airbnb


آرم Airbnb ساده ، در عین حال فوق العاده به یاد ماندنی است و شامل بیش از یک پیام برای مخاطبان خود است.

پیام اصلی شرکت احساس "تعلق" است. به عنوان یک مسافر ، بدون توجه به جایی که هستید می توانید در خانه خود احساس کنید.

آرم را زیر و رو کنید و یک نماد قلب برای نشان دادن عشق دارید. وسط شامل یک سر و بازوهایی است که در سلام و احوالپرسی نشان داده شده از مردم است و همچنین یک نماد مکان مشابه Google Maps برای نشان دادن میزان دسترسی جهانی آنها است.

و سرانجام ، شکل مثلث نیز مخفف A است ، همانطور که در Airbnb. با چسباندن یک آرم سفید و خالص بر روی زمینه قرمز ، به لطف سادگی این نماد قابل مشاهده است و به راحتی به خاطر سپرده می شود.

 

 

6. حدس بزنید


آرم Guess با حاشیه های قرمز و یک علامت سوال قرمز که به جای یک نقطه به مثلث ختم می شود ، چشم نواز است. مثلث معکوس شبیه علامت هشداردهنده است که با مارک آزاد روحیه Guess متناسب است و هدف مخاطبان جوانی است که می خواهند با لباس خود بیانیه دهند.

 

7. ریبوک


Rebook در گذشته فقط ورزشکاران حرفه ای را هدف قرار می داد ، اما در سال 2014 آنها دوباره آرم خود را طراحی کردند. به جای خطوط خشن ، آنها به یک مثلث تقسیم شده با احساس ملایم تر تغییر یافتند.

آرم جدیدنشان می دهد که چگونه نام تجاری برای همه قابل دسترسی است ، نه فقط ورزشکاران حرفه ای ، و یک مثلث یک شکل عالی برای نشان دادن فراگیری است.

 

8. متالیکا


موسیقی هوی متال؟ آوازهای سخت اما ملودیک؟ باید متالیکا باشد. اگرچه آنها به خاطر خشن بودن شهرت دارند ، اما در برخی از موسیقی هایشان جنبه نرم تری دارند.

این آرم باند نام آنهاست (یک علامت علامت) ، اما M و A دارای خطوط اغراق آمیز و سریالهای تیز هستند و باعث ایجاد احساس شدت و عمل می شوند. هنگامی که در کنار تایپوگرافی معمولی قرار می گیرد ، بیشتر برجسته می شود.

اگر فونت شما علامت چاپ است ، آیا می توانید یکی از حروف را جایگزین مثلث کنید؟ اگر قلم را روی یک یا چند حرف تغییر دهید چه اتفاقی می افتد؟

 

9. توبلرون


توبلرون ، یکی از معروف ترین مارک های شکلات سوئیس ، نه تنها به دلیل شکلات بلکه به دلیل داشتن آرم با معنای پنهان ، مشهور است.

آرم مثلثی کوه معروف ترین قله سوئیس ، Matterhorn را نشان می دهد ، و اگر از نزدیک نگاه کنید ، حتی می توانید یک خرس را با حیله گری درون آن پنهان کنید. خرس نشانگر نشان شهری است که توبلرون از آن منشأ گرفته است. آرم کوهستانی Toblerone مطمئناً جلوه بصری می کند.

 

10. شرکت کاترپیلار


شرکت کاترپیلار به دلیل ساخت و ساز و استخراج معادن در سراسر جهان مشهور است. با چنین موتورهای بزرگ و قدرتمندی ، تنها مناسب این است که آرم آنها نشان دهنده یکپارچگی سازه قابل اعتماد با یک مثلث گسترده است ، و نام کوتاه شده شرکت - CAT را حفظ می کند.

رنگ زرد مثلث با رنگ ایمنی سخت پوشها و سایر لباسهای استفاده شده در سایتهای ساختمانی مطابقت دارد و قلم مشکی قدرت و تعالی برند را به مخاطبان خود نشان می دهد.

 

11. میتسوبیشی


حتی اگر نام تجاری شما یک کلمه انگلیسی نباشد ، باز هم می توانید معنای آن را با نمادها و اشکال نشان دهید. نام تجاری میتسوبیشی ترکیبی از کلمات میتسو به معنی سه و هیشی ، اصطلاحی ژاپنی است که برای توصیف شکل الماس استفاده می شود.

هر الماس در آرم نشان دهنده چیزی مربوط به مارک تجاری است: موفقیت ، قابلیت اطمینان و یکپارچگی. و همه آنها در کنار هم قرار گرفته و آرم معروف مثلث را تشکیل می دهند که بلافاصله قابل تشخیص است.

 

12. کانتاس


Qantas با تکرار جلوه باله دم هواپیما با یک مثلث ساده و کانگوروی نمادین آنها ، به طور درخشان احساس شادی و خوشحالی هنگام سوار شدن به پرواز خود را به یک مقصد جادویی تکرار می کند.

این کانگورو به واسطه سایه قرمز که به رنگ زیبایی چشم نوازی می کند ، به صورت سایه ای درآمده است.

 

13. Delta Air Lines، Inc.


یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی معروف ، دلتا از سال 1928 بیش از 20 طراحی آرم را تجربه کرده است. اما ، یک عنصر در طراحی آنها وجود داشت که آنها تقریبا همیشه نگه داشته بودند: مثلث.

نام آنها همچنین مخفف حرف Delta در زبان یونانی است که با یک مثلث نشان داده می شود و علامت دلتا از یک جت که بالای سر پرواز می کند تقلید می کند. این ترکیب با رنگ قرمز تند ، نمادی قدرتمند است که قدرت ، رهبری و اعتماد را نشان می دهد.

 

14. آدیداس


آرم نمادین آدیداس به طور تصادفی ایجاد نشده است. مثلث شیب دار آن مانند کوه به نظر می رسد ، نمایانگر چالش هایی است که هر ورزشکار برای رسیدن به اهداف خود باید از آن عبور کند.

دامنه های شیب دار همچنین سرعت و قدرت را ایجاد می کند ، ویژگی هایی که مصرف کنندگان در کالاهای ورزشی جستجو می کنند. با سفید نگه داشتن کل رنگبندی ، از جمله نام ، چاپ روی انواع مختلفی از لباس ورزشی و تجهیزاتی که می فروشند آسان است.

 

15. کنوود


نام کنوود دو کلمه معروف را ترکیب می کند: نام "کن" ، که اغلب به عنوان نام پسرانه در ژاپن و ایالات متحده استفاده می شود ، به علاوه کلمه "چوب" ، که نشان دهنده دوام و عمر طولانی محصولات (لوازم آشپزخانه) است.

فونت sans-serif مدرن و تمیز به نظر می رسد و حتی در ابعاد کوچکتر نیز به راحتی قابل خواندن است. مثلث کوچک به شناخته شدن نام تجاری کمک می کند.

توجه داشته باشید که چگونه یک نماد کوچک می تواند تأثیر قابل توجهی در آرم شما داشته باشد.

 

16. HSBC


آرم HSBC از یک ، دو و شش مثلث در آرم خود استفاده نمی کند تا نمادی منحصر به فرد و شنی ساعت شنی ایجاد کند.

این یکی از شناخته شده ترین مارک های بانکی است که تاکنون ایجاد شده است ، و این آرم به HSBC کمک کرد تا محبوبیت و شناخت مارک را کسب کند.

دو مثلث با استفاده از فضای منفی در آرم ایجاد می شوند ، یک مفهوم طراحی که از فضای خالی برای ایجاد عناصر استفاده می کند و بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد.

 

17. آلکاتل


مارک دیگری که مثلث را جایگزین حرف می کند ، آلکاتل است. به جای اینکه هر دو A را به نام خود تغییر دهند ، آنها فقط با یک میانه رفتند. این ، به نوبه خود ، تقارن ایجاد می کند. مثلث اکنون در هر دو طرف با مقدار مساوی از حروف احاطه شده است.

مشابه کنوود ، استفاده از مثلث به ایجاد یک آرم منحصر به فرد کمک می کند که به سختی می توان فقط با یک نوع حروف بزرگ ، به ویژه فونت های sans-serif ، که در حال حاضر پرطرفدار است ، به دست آورد.

به شما

آنچه تاکنون باید برای شما روشن باشد این است که چگونه یک شکل مثلث همه کاره است - بیشتر از دایره ها و مربع ها.

همانطور که در بالا مشاهده کردید ، گاهی اوقات کوچکترین مثلث بیشترین تأثیر را دارد و بار دیگر استفاده هوشمندانه از فضای منفی است که عنصر اصلی آرم شما خواهد بود.

اکنون شما مقدار زیادی بازرسی دارید نکات مربوط به طراحی و طراحی برای ایجاد آرم مثلث خود. چگونه باعث می شوید که مال شما از جمعیت متمایز شود؟

منبع : tailorbrands.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۱
امید علمداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی